ARAÇ ÜSTÜ DAMPER

ARAÇ ÜSTÜ DAMPER TREYLER

ARAÇ ÜSTÜ DAMPER TREYLER

incele
ARAÇ ÜSTÜ DAMPER TREYLER

ARAÇ ÜSTÜ DAMPER TREYLER

incele
ARAÇ ÜSTÜ DAMPER TREYLER

ARAÇ ÜSTÜ DAMPER TREYLER

incele
ARAÇ ÜSTÜ DAMPER TREYLER

ARAÇ ÜSTÜ DAMPER TREYLER

incele
ARAÇ ÜSTÜ KAPAKLI DAMPER

1. Taban sacı 3 mm – 4 mm İthal Çelik sac kullanılmaktadır.

2. Taban şase 160 NPU dan 6-8 mm ST52 saçtan takviyeli imal edilmektedir.

3. Ara traversler 80’lık NPI döşenmektedir.

4. Yan kapaklar 3 veya 4 kapak 1,2 mm ithal çelik saç kalınlığında çift ilaveli olarak üretim yapılmaktadır.

5. Arka kapak 2 yönlü açılırlı olarak imal edilmektedir.

6. Damper hareketi 45° devirme açısı sağlayan 4500 4 kademe soğuk çekim teleskopik silindirle gerçekleştirilmektedir.

7. Hidrolik yağ deposu, damper pnömatik kumandalı, çift hızlı indirme ventili ve sınır kontrol emniyet valflıdır damper şanzuman ile pompası akuple tip olup yağ tankı şase arasına monte edilmektedir.

8. Damper komple epoksi astar ve akrilik boya ile istenilen renkte boyanmaktadır.

9. Aracın şasesi dampere göre tadil edilip arkaya çift tampon, stepne yeri, su tankı ve yemek dolabı bağlanmaktadır,

 

ARAÇ ÜSTÜ HAVUZ TİP DAMPER

1. Havuz Taban sacı 5 mm – 10 mm kalınlıkta 450 BRİNEL veya muadili saçlar kullanılmaktadır.

2. Havuz Yan duvarlar 4 mm – 8 mm kalınlıkta 450 BRİNEL veya muadili saçlar kullanılmaktadır

3.Havuz Arka tek yön açılırlı veya istenildiği takdirde Liftli olarak imal edilmektedir.

4. Havuz Damper hareketi 45° devirme açısı sağlayan 4500 4 kademe soğuk çekim teleskopik silindirle gerçekleştirilmektedir.

5. Hidrolik yağ deposu, damper pnömatik kumandalı, çift hızlı indirme ventili ve sınır kontrol emniyet valflıdır damper şanzumanı ile pompası akuple tip olup yağ tankı şase arasına monte edilmektedir.

6. Damper komple epoksi astar ve akrilik boya ile istenilen renkte boyanmaktadır.

7. Aracın şasesi dampere göre tadil edilip arkaya çift tampon, stepne yeri, su tankı ve yemek dolabı bağlanmaktadır